Vragen

• Ik kan een bepaald product niet vinden, wat nu?
Als u een bepaald product/service niet kunt vinden in onze webshop, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder.

• Incourante maten/vormen?
Bij afwijkende maten/vormen willen wij u vragen een e-mail te sturen aan service@allekussenopmaat.nl

• Waar vind ik de status van mijn bestelling?
Bij mijn account kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en wachtwoord. De status van uw order wordt in uw account steeds geupdate. Bovendien werken wij en post nl met een zogeheten "track en trace systeem". D.w.z. zodra de bestelling is afgerond, kunt u vanaf het moment van verzenden tot aan de levering nauwkeurig uw bestelling volgen via een code die u per e-mail wordt toegezonden.

• Is het verplicht om een account aan te maken?
Het aanmaken van een account (login) is niet verplicht. Onder vermelding van uw e-mailadres en NAW-gegevens kunt u uw bestelling dus ook zonder account afronden. Echter kunt u in uw account alle bestellingen overzichtelijk terugzien, de status van uw order volgen en bij een vervolg bestelling makkelijker en sneller bestellen.

• Zit er een rits in de kussens zodat deze gewassen kunnen worden?
Onze maatkussens zijn voorzien van een goede rits. Zo kunnen de hoezen met uitzondering van de skaileren worden gewassen op 30 graden.

• Betaling
Allekussensopmaat.nl biedt de mogelijkheid om via iDeal, een bankoverboeking te betalen.

• Ik heb problemen met iDeal, wat nu?
Het kan zijn dat om bepaalde redenen de iDeal transactie niet volledig is afgerond. Dit kan als oorzaak hebben dat er mogelijk een storing is geweest bij onze provider of in het iDeal betaalsysteem. Zodra de iDeal betaling is mislukt, wordt er een nieuwe betalingsmogelijkheid (bankgegevens) per e-mail aan u verzonden.

• Uitbetalingen refunds
Allekussensopmaat.nl kan er voor kiezen om betalingen ongedaan te maken en/of terug te storten. Deze terugstorting, een zo genaamde "refund", zal wekelijks worden uitbetaald op een standaard betaaldag (woensdag), met een uiterlijk termijn van 14 werkdagen.

• Zijn de prijzen in- of exclusief BTW en ontvang ik een factuur?
Alle prijzen op de website zijn inclusief BTW vermeld. Het BTW-bedrag wordt wel afzonderlijk vermeld op uw factuur. De factuur wordt per e-mail aan u verstuurd wanneer de betaling en orderverwerking succesvol zijn verwerkt. De factuur is tevens uw aankoopbewijs.

• Hoe is de garantie geregeld?
Allekussensopmaat.nl garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. De garantie geldt gedurende een periode van 6 maanden na levering onverminderd de wettelijke regels omtrent garantie en conformiteit. Het aankoopbewijs geldt als bewijs met betrekking tot de garantie. Indien de geleverde zaken niet voldoen aan de kwaliteitseisen, zal Allekussensopmaat.nl de zaak binnen redelijke termijn na ontvangst daarvan naar keuze van de consument vervangen of zorg dragen voor herstel.

• Garantie na 6 maanden.
Indien de geleverde producten buiten de garantie periode van 6 maanden vallen of aantoonbaar op een onjuiste wijze is gebruikt zal Allekussensopmaat.nl de consument op de hoogte stellen van de kosten die aan de vervanging of herstelwerkzaamheden verbonden zijn. Uiteraard zal Allekussenopmaat.nl altijd zorgdragen voor de levering van een product zonder gebreke.

• Ik ben niet tevreden over een product/service, waar kan ik een klacht in dienen?
De medewerkers van Allekussensopmaat.nl hebben kwaliteit en service hoog in het vaandel staan. Toch kan het zijn dat u als klant dit een keer anders ervaart. Voor het melden van een klacht kunt u een mail sturen aan service@allekussenopmaat.nl. Zie ook onze klachten procedure.

• Kan ik de bestelling ook afhalen?
Het is bij Allekussensopmaat.nl mogelijk de kussens af te halen aan onze locatie op de Ampèreweg 12 in Delft.

• Kan ik het atelier bezoeken?
Vanzelfsprekend is het bij ons ook mogelijk om onder het genot van een bakje koffie de stoffen te bekijken in ons atelier/werkplaats.

• Wat is de levertijd?
De standaard levertijd van Allekussensopmaat.nl is twee weken tot drie weken (14 -21 dagen) vanaf het moment dat de betaling door ons systeem is verwerkt. Op dit moment is de levertijd 4 - 5 weken

• Kan ik mijn bestelling retour sturen?
Helaas is het niet mogelijk om de opmaat gemaakte producten te retouneren! Allekussensmaat.nl maakt ook gebruik van artikel 8 - uitsluiting herroepingsrecht van de algemene voorwaarden. Dit houd in dat de bestelde goederen specifiek voor u op maat worden gemaakt en dus niet meer retour gestuurd kunnen worden.

• Helaas is mijn vraag nog steeds niet beantwoord...
Voor uitgebreide informatie kunt u zich wenden tot de pagina klantenservice of uw vraag direct per e-mail stellen aan onze sales support: service@allekussenopmaat.nl. U kunt ook telefonisch contact opnemen via 015-2126210.

TOP